План роботи з молодими керівниками гуртків
1 рік роботи | Період | Методи |
Оцінити рівень підготовки молодого керівника гуртка, ефективність організації навчально-виховного процесу | вересень- травень | Відвідування занять, співбесіда, діагностування |
Визначити можливі помилки в роботі молодого керівника та спланувати роботу щодо їх виправлення | листопад-грудень | Відвідування занять, співбесіди |
Перевірити, як молодий керівник гуртків працює над усуненням недоліків, реалізує надані пропозиції, рекомендації | січень-березень | Відвідування занять, співбесіди, ознайомлення з результатами роботи |
2 рік роботи | ||
Вивчення всієї системи діяльності керівника гуртка а будь-який визначений час | Протягом року | Відвідування занять, моніторинг досягнень вихованців, бесіди з кер.гуртків та інше |
3 рік роботи | ||
Перевірка знань, умінь, навичок вихованців | Протягом року | Відвідування занять, моніторинг досягнень вихованців, бесіди з кер.гуртків та інше |
Основна увага протягом навчального року звертається на забезпечення:
1.Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки керівників із питань психології та педагогіки.
2.Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації вихованців.
3. Надання методичної допомоги керівникам гуртків щодо сучасних форм і методів роботи.
4.Координація планування, організації та педагогічного аналізу навчальних занять.
5.Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи керівників гуртків.
6.Сприяння створенню й розвитку системи навчально-виховного процесу.
Коментарi